Opel alkatrészek Miskolcon

Autóalkatrész és szerviz


A szerelési tanácsok megtekintéséhez szükséges, hogy az Ön számítógépén telepítve legyen az Adobe Acrobat Reader program. Ez az ingyenes szoftver letölthető innen.
















































Hogyan kell megjavítani egy Opel 2.0 DTi vagy bármilyen más autó vákuumrendszerét?



Nagyon egyszerű a válasz: vákuumórával

.

Sajnos sok autószerelő fegyvertárából hiányzik ez az eszköz pedig e nélkül kár is belekezdeni az autók vákuumrendszerének javításába. Sok autótípus ezzel működteti a turbót, kipufogógáz visszavezető szelepet, belső levegő keringtetést, stb. Vákuummérő nélkül pedig elég bajos kiszűrni az esetleges cső kidörzsölődéseket, hibás vákuumszelepeket, szakadt membránokat. P0400, P1125 hibakódok nem okvetlen azt jelentik hogy EGR vagy turbónyomás szelepet kell cserélni. Sajnos sokan azt hiszik azzal hogy van egy hibakód olvasójuk vagy egy hibakódjuk azzal már azonnal tudják mit kell cserélni az autón. Utána meg jön a nem értem miért nem jó mégsem. Alapvetően azt kell elfogadni, hogy  egy hibakód a motorvezérlő által érzékelt hibás működésére utal és nem egy alkatrész hibájára.

De mégis hogyan csináljuk akkor?


A következő lépésekben:


1. Ellenőrizzük a vákuumrendszer helyes és zárt összeépítését! Nem csúszott-e szét valamelyik cső, illetve helyesen vannak-e bekötve? Az elektromos vákuumszelepeken mindig fel van tüntetve a vákuumoldal és a munkaoldal ( VAC illetve OUT jellemzően).


2. ellenőrizzük a vákuumszivattyú helyes működését.

Kössük a vákuummérőt a vákuumrendszerbe közvetlen a vákuumszivattyú után. Ha a rendszer többi része ki van zárva a vákuumszivattyúnak egy pillanat alatt elő kell tudni állítani legalább 0,8 bar-t, úgy, hogy a fékszervódob rá van kötve. Esetlegesen ott is fordulhatnak elő hibák, lehet a fék hibája miatt nem megy a turbó.


3. Egyenként zárogassuk ki a vákuumszelepeket járó motornál( legegyszerűbb egy fogóval elszorítjuk az összekötő gumitömlőt ). Amennyiben az üzemi vákuumunk -0.6 bar alatt van az mindenképpen hibát jelent.


4. Előfordulhat, hogy egy vákuumszelep nem működik, illetve a megműködtetett vákuummembrán szakadt. Ez esetben tegyük a vákuumórát a vákuumszelep munka oldalára és azonnal ellenőrizhetjük a helyes működését ha diagnosztikai műszerrel megvezéreljük.



Ez a módszer biztos és tökéletes diagnosztikai módszer, semmi találgatás, teljes biztonsággal meg lehet találni a hibás alkatrészt.

















Weblap látogatottság számláló:

Mai: 131
Tegnapi: 105
Heti: 476
Havi: 3 761
Össz.: 484 544

Látogatottság növelés
Oldal: Szerelési segítség
Opel alkatrészek Miskolcon - © 2008 - 2017 - topel.hupont.hu

A HuPont.hu-nál a honlap készítés egyszerű. Azzal, hogy regisztrál elkezdődik a készítés!

Adatvédelmi Nyilatkozat

A HuPont.hu ingyen honlap látogatók száma jelen pillanatban:


▲   Itt: opel magno kod - Vatera.hu
X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »